The free-spirited Badri family have escaped the toxic pollution of Beirut by seeking refuge in the utopic self-sustainable mountain home they have built. But unexpectedly, a garbage landfill is built outside their fence, bringing the trash and corruption of a whole country to their doorstep. As the trash rises, so do tensions between leaving or resisting, threatening their idyllic home and family unity.