In Beirut, five women meet regularly in a beauty salon, a colourful and sensual microcosm of the city where several generations come into contact, talk and confide in each other.
Layale loves Rabih, but Rabih is married. Nisrine is Muslim and her forthcoming marriage poses a problem: she is no longer a virgin. Rima is tormented by her attraction to women and especially to this lovely client with long hair. Jamale is refusing to grow old.
In the salon, their intimate and liberated conversations revolve around men, sex and motherhood, between haircuts and sugar waxing with caramel.