Fresh out of prison, Eddy is taken in by his friend Osman. They have struck a deal: Eddy can stay with Osman, and in exchange, he'll look after Osman's seven-year-old daughter, Samira, while his wife Noor is undergoing health checks in hospital. But money is very tight this Christmas Eve, and so, when a news flash announces the death of Charlie Chaplin, Eddy gets a bright idea. They will steal the famous and wealthy actor's coffin and demand a ransom from the family.