When Nada returns to Lebanon, she has become a foreigner in her own country. She takes refuge in the family home in ruins, haunted by her grandfather who mysteriously disappeared during the civil war. Something has happened in this house. Something violent. Nada sets out to find the truth. On the way, it is herself that she may discover.