Tuesday has arrived. Paris. Quiet streets> A childrens parc and dogs. A spring sun. Louis is ready to look after Vincent, but insisted that Marie looks after herself. He forgets that, for Marite, it is about something else. Our need for consolation is impossible to fill, so we say. One afternoon as three, at the end of the day, a common thought: What is the point of being alone?