Somewhere, in Afghanistan or elsewhere, in a country torn apart by a war... A beautiful woman in her thirties watches over her husband in a decrepit room. He is reduced to the state of a vegetable because of a bullet in the neck, and not only is he abandonned by his companions of the Jihad, but also by his brothers. One day, the woman starts a solitary confession to her silent husband. She talks about her childhood, her suffering, her frustrations, her loneliness, her dreams, her desires...