LEMON TREE meets JOHN LE CARRE in a subtle thriller set in Germany involving Mona, a Lebanese woman (Golshifteh Farahani), and Naomi, an Israeli Mossad agent (Neta Riskin) sent to protect their informant while recovering from plastic surgery for her new identity. Mona and Naomi - together for two weeks in a quiet apartment in Hamburg. A safe house. A shelter.