Nora, a private hire driver, finds herself in an extremely precarious situation: addicted to amphetamines, she lives in her car while waiting to save up enough money to rent a small flat and obtain joint custody of her daughter. When her brother Ben, also a driver, has an accident, Nora offers to deliver an urgent parcel for him. Without realising it, she has just put herself at the service of a dangerous network... and is about to experience the most intense night of her life.