Franck is very happy with his wife Laura. They are accomplices, friends, lovers, they trust each other and the chemistry between them has remained intact since the beginning. But one day, on her way home from a business trip, Laura suddenly changes her behavior. What's happened? A mystery hangs over the couple, and Franck will try to understand.