Yanis, known as Sinay, is sixteen years old and lives in the rough neighborhoods of Saint-Denis with his mother and three Rottweilers. Whenever he can, he rides his competition BMX bike and meets up with his pack, other young people of the same age from all walks of life. They ride together from one end of the capital to the other, with no other goal than to let off steam, laugh, and feel like they belong to something.