Sifou and Mahrez are childhood friends. Both seventeen, they grew up in the Sidi Lekbir district of Algiers and watched their elder brother leave illegally for Europe. Lost between the gloomy fate promised to them by their neighborhood and the uncertainty that lurks on the horizon, they ponder their future. Can they really break the deadlock?