A prime-time film encapsulating the 5-year endeavor and challenges in securing, consolidating, and restoring Notre-Dame, as it reopens to the public in December 2024.
Shot from 2020 to 2024, the film captures the hours of meticulous skills and team-work it took to bring Notre-Dame back to life in a race against time. With more than 350 hours of never-before-seen footage and exclusive interviews with the main protagonists, the film looks back on this exceptional human adventure, engineering challenge and state-of-the-art craftsmanship.