Despite the difficulties they face, four young people are full of dreams and wonder about their future and that of their community. Coming from France, Indonesia, India, and Lebanon, their paths converge in New York, where they share their experiences of poverty with the United Nations. Through writing, dance, photography, and drawing, the protagonists courageously and joyfully offer a rare perspective on the major challenges of our time.