A democracy and a dictatorship. A presidential campaign and dirty money. War and death. When Nicolas Sarkozy affirmed in the press that “No one can make sense of it”, he was trying to discredit the investigation into his ties with Muammar Gaddafi, portraying it as a bunch of gibberish. As Sarkozy and his many accomplices go on trial in the Libyan campaign financing affair, here’s the film that will finally explain all of the ins and outs of one of the most remarkable French political scandals in decades.