In Switzerland, the Scout Movement is not a nostalgic fantasy but a vibrant social reality. This bubbly documentary captures the communal cycle of activities during a 14-day camp for youth. No reality TV-style contrived scenes here, this is a moving, joyful glimpse into life-changing experiences.