This documentary explores the intimate relationship a young man has with the internet. While the absence of a father figure has pushed him to seek answers, he finds an unexpected mentor in Google. From learning everyday tasks, such as shaving, to discovering deeper knowledge, the algorithm becomes much more than just a search engine, blurring the lines between reality and virtuality.