During a documentary shoot, Cheun, a beloved traffic warden, gets into trouble with a local inspector. On Rue Clignancourt, his resignation has the effect of a streetlight going out. In this new darkness, a filmmaker must rediscover his humanity, while Cheun must continue to invent his cinema. The rest doesn’t matter.