Julien Meyzindi is a subject dancer at the Paris Opera. He joined at the age of 12. Today, he is 42 years old and must leave. That’s the way it is, that’s the rule. Halfway between documentary and dance fiction, What Next? is both a look at the 30 years he has spent at the opera et Julien’s choreographic creation to imagine his future.