This is the story of a gang of teenage boys from the north-western edge of the Paris region. We follow them in their wanderings, supposedly taking them from the suburb of Cergy to that of Marne-la-Vallée. It's also the story of a gang of duck-rabbits on their way to a party at the castle of the Sleeping Beauty. They are members of the Ygrk Klub. Somewhere between documentary and fiction, we are plunged into the superimposed worlds of the gangs' experiences and fantasies. A portrait of contemporary suburban youth seeking to invent new contours of collective identity, against the backdrop of France in the throes of recession.