On the banks of the Oise River, hidden in the forest, the studio of Florence Thomassin, actress and sculptrice, can be found. In this unusual world, in this mass of sculptures, odalisques in pieces, a strange and freeing journey of initiation will take place. Alongside Claire Nebout, new representations will take shape for these two actresses, precious questions about the representation of women today.