Luis, El Torito, Jair, Maria Eugenia, David, Julio, and Armando work for La Nota Roja, a newspaper service combining all of Mexico's most bloodthirsty tabloids. Every day, they go to crime scenes to take photos of the dead. These journalists spread the reality about the city of Mexico and its territory. They guide us as they work, accounting for the dead in an urban landscape constantly being reborn.