Zaman, a sixteen-year-old Afghani, works as a hairdresser in a small, makeshift salon in the middle of the "Jungle" in Calais. He has fled war like thousands of others. But the massive camp is to be dismantled and Zaman's dream of joining his brother in England is threatened.