Aurélie, Bénédicte, Louis-Marie, Julie, Omar, François, and the others are in the middle of rehearsals. Behind these amateur actors are the director of an aeronautics and space research center, a data scientist, a human resources director in the nuclear industry, and an astrophysicist. What drives these former students of France's elite business and academic universities to take to the stage? Here is the story of a resolutely human adventure. Through their testimonies, comedian and actress Anne Roumanoff, political columnist Christophe Barbier, founder of the Théâtre de l'Archicube, and actor Alex Metzinger take an enlightened look at this other life.