Asma and Sarah, two women originally from the Levant, find themselves working in the same restaurant in the city of Lyon in France. Both bear the weight of a home they were forced to leave behind. Initially wary of each other, they gradually discover a common thread that binds them, one that dates back to when the Silk Road connected Lyon to their home countries.In the midst of forced migrations, can we move pas our animosity to find solace in each other ?