This Saturday, it's Turkish wedding day at Espace Venise. Curled up in a car in the parking lot, Fatih, twenty-one, wants to get married. He has set his sights on Ipek, the sister of his friend Recep. But neither Murat, his best friend, nor Recep, nor even Ipek know about it yet.