Cédric is a worker in a precision mechanics factory in the French Alps. When he finds out that the factory is about to be sold to an investment fund, he joins forces with two of his childhood friends to pull off the biggest heist. With the help of occasional allies from the corporate world, this unexpected team of amateurs will learn the ropes of business and try to beat the financial system at its own game to put the company back into its employees’ hands.