Astolfo, a retired professor evicted from his apartment, decides to move into an old noble but decrepit palace, the last remnant of his family patrimony in a remote village of Abruzzo, where he hasn’t been for decades.
Soon enough, as a newcomer, he befriends a vagabond, a retired chef and a young handyman. A group of four live harmoniously at his place when he comes across Stefania, a charming and generous woman of his age.
Encouraged by his loyal group, Astolfo makes a brave step and learns delightedly that it’s never too late to fall in love.