Aïda, Eren, and Émilie are bored on the island of Saint-Denis, when they come across a rather special car. On its roof, a camera with nine eyes maps the city. The girls run after the car to have their picture taken. The game starts to get crazy and they forget the presence of the car which is already moving away. Caught in her momentum, Aïda, the hothead of the group, lifts her t-shirt to make her friends laugh. Too late: the photo is taken. The three girls rush in a desperate race to catch up with the car.