Following an umpteenth argument with his father Marco, fourteen-year-old Enzo storms out of his home and drags his friend Arthur along to try to hit cars with a soccer ball. The passengers of a hit car violently attack Arthur. The event will provoke an unprecedented confrontation between Enzo and Marco.