But where ? This is the first question of one too many. The Professor, retired after teaching Latin his whole life, is getting bored. Giorgetto, one ofthe last true Romans, struggles to make ends meet every month. Attilio, antique dealers and hippie, wants to experience again the emothions of his youth travels.