Tarek is back to Tunisia after 7 years of clandestinity in Italy. He lives this return as a failure. He has to face his old friends, his old life and remain strong. He meets Khaled, a new neighbour. Khaled is all that Tarek isn’t : successful, handsome, able to help others...