January 2028. The third stage of the collapse of the earth has begun. Famine is spreading across the planet and plants and animals only exist in very few regions. A safe zone has been created for the elites of each country to live in. Leo and his parents are excluded from it because he has Asperger's syndrome. But with his father, Leo is conducting promising research on plants and his parents hope that their discoveries will open the door for them into the "The New Globe".