Jonas, a 70 year old astrophysicist has dedicated his life’s work to uncovering the mysteries behind dark matter. Today, space probe “Promise” will once and for all offer him the answers he has been waiting for. But the “Promise” stares back from afar, and Jonas’s belief in his scientific quest is put to the test.