Simon, a 30-year-old man, works at a factory and lives confined on a decrepit farm alone with his younger sister, Estelle, who is severely handicapped since a childhood game that took a disastrous turn. Despite his deep remorse and the violence of the world that surrounds him, Simon desperately hopes to save his sister by liberating her from the weight of the world. What if their salvation was coming from "them"?