Oscar and his sister Linda have recently started living in Tokyo. Oscar survives by small drug deals, while Linda is a stripper in a nightclub. One evening, during a police raid, Oscar is hit by a bullet. While he lies dying, his soul, faithful to the promise made to his sister to never abandon her, refuses to leave the world of the living. His mind then wanders through the city and his visions become increasingly chaotic and nightmarish. Past, present and future mix in an hallucinatory maelstrom.