Mathieu is pushed by his parents to take his sister, Melissa, to a party. She has Down syndrome and has never been to a party before, but wishes to spend the night like other girls. During the evening, Mathieu must fight the shame he feels for Melissa and accept his prejudice against his own sister, for she is a girl who has her own desires, sexuality and dreams of finding love.