At first sight, Vincent and Maria may look like any other couple. He is protective, she is passionate. But who knows what happens behind closed doors? For years, Maria has been too vulnerable and in love to stand up to him, but when she realizes that she can no longer be Vincent’s accomplice, their secret life-project threatens to get out of control.