A voice announces: The story begins with a train ride. The main character returns to the city of his childhood for a day.
With his dog, Edouard is passing through Le Touquet, the northern French seaside resort where he grew up. There he meets Giulia, his childhood sweetheart who lived in on the other side of the bridge, in the fishing village.