As he approaches sixty, the time has come for Pierre Leprieur to take stock of his life. What did he accomplish and what did he mess up during his life? He was formerly an influential trade unionist on the docks at Le Havre. The passing years saw his relationship with his wife and his now-adult children subside. One evening, with his whole family gathered together to celebrate his birthday, the party is ruined. His sons, Jean and Simon, find themselves accused of mass drug trafficking. Whilst their sister, Emma, a criminal lawyer, tries to get them out of this difficult situation, Pierre, who si convinced that he is being targeted, does his utmost to help them. Yet he knows that if he roots around too much, he could end up unearthing truths best left untold.