This is the story of a woman who wants to be forgotten. With a commando unit on her tail, she hides in a small town, taking on a job in a local factory. No one knows her name, so everyone calls her... Machine. The factory is on the verge of closing down and the workers’ fight is on. Machine, who wanted to keep a low profile, finds herself caught in the fires of a workers' revolt. What nobody knows is that she is a former Special Forces operative and a master in martial arts. From solitary combat to workers solidarity, Machine, who already knows how to fight, is now going to learn how to battle.