LT-21 is the name of a virus that strikes France and spreads internationally. It doesn’t cause death, but the infected patients develop a severe retrograde amnesia - no more personal memories. Asia and Gabriel, a couple of doctors, do everything they can to stop the epidemic and protect the infected patients held in the hospital, guarded by the army.