In "FASTER," the race isn't just against the clock—it's a battle against the prejudices that threaten to derail Max's journey to the top. But with courage, perseverance, and the unwavering support of those who believe in her, Max is determined to leave her mark on the world of motorsport and show that true champions know no limits.