Like everyone else, Iris has a head. Only her head is not exactly like everyone else’s. And neither is her mouth, which says things that other mouths don’t say. And that doesn’t please everyone. Her boyfriend, her cousin, a wine shop owner, a museum guard... the list of people she drives crazy grows longer every day. But in the end, the first to suffer from it is Iris. And love? When you do nothing like others.