Daphné is an ultra-ambitious, self-important journalist. So when she arrives on Réunion Island with Claude, her cameraman, and Colin, her personal assistant, to follow a sporting event she doesn't care about, she is hugely disappointed! Dragging along her team of no-hopers with haughty contempt, she has only one objective: to find a scoop, whatever the cost!