Alfred, a resident of a retirement home, can no longer get to sleep, disturbed by the incessant bedhopping of the other residents. Exasperated, he decides to leave in the middle of the night to sleep outside. But between the anti-homeless furniture and the surveillance robots, sleeping has become a luxury and Alfred doesn't know it yet.