A druggist, he works with his wife Hélène in Chatou. Armand hides his magician's props in a medicine draw because he is secretely preparing a show for the birthday of... his mistress's daughter. And now there's dear and dead gran? Should she be buried or should she be incinerated? Who exactly was Berthe?