At the age of 80, Gabrielle de Miremont, a wealthy Catholic woman, seems unreachable. Until that morning, when a policeman came to tell her that her beloved son, Father Pierre-Marie, had died. The world collapses. And yet this collapse took root a month earlier, following an article in the press revealing a pedophile case in the region...