But while studying a reconstructed VR crime scene, he stumbles upon a time warp that turns his life upside down: thanks to a glitch, he’s able to communicate with Mélanie, just a few days before her death, in 1998. Moving heaven and earth to try and save her from her tragic fate by stopping her murderer, Ludovic is in danger of losing his own life in the present along with his wife Parvana and their son Sam. "