Following his adoptive father's death, Largo Winch finds himself the director of the W Group. To everyone's general surprise, he decides sell the company and to create an ambitious humanitarian foundation. But the day the sale is to be finalized, he's accused of crimes against humanity by a mysterious witness. To prove his innocence, Largo must retrace his past life, in the heart of the Burmese jungle.