Vincent, a cop, steals a large bag of cocaine from some drug traffickers, but he is identified during the operation. The gangsters then take his son hostage. Vincent must make an exchange - his son for the bag - in a nightclub run by the gangsters. The night that begins will be the longest night of his life, and perhaps even the last one.